Wednesday 4 September 2013

Aku dan Kerja ku

Assalamualaikum :)

Hi. My name is Maryam Ibrahim. I'm working as Quality Executive in one of manufacturing company in Bintulu. I've been working since 2010 until currently. Sometimes I was asking myself, "Why am i here?"...My background was finance but now i'm involving in manufacturing industry. I try my best to perform in my work but sometimes I'm getting tired and exhausted. Digging information and knowledge from others is not that simple....some people are sincere to help and teach but some are not. I've experienced this myself. Job world is not that fantastic. The most fantastic life is when you are a student. I love my student life. And i'm gonna missed it.

Apa motif aku writing this blog? Ntah....aku pun x tahu. Aku just nak melepaskan boring. Aku boring kerja kat sini. I need something more challenging. Mungkin aku dah bosan dengan challenge yang ada kat sini. I need something different. 


Ini lah aku dan kerja ku. Kerja ku nak cakap senang, x jugak, nak cakap susah, x jugak. Sedang-sedang jer. Time ni aku dok bagi training untuk orang-orang rumah panjang yang tinggal berdekatan tempat aku kerja. Enjoy memang enjoy tapiiiii........ntah lah. Mungkin aku ni jenis yang suka kan kelainan dalam masa yang singkat.







Hehehe....ni aku time kat santubong. Apa motif aku upload gambar ni??? X da motif. Sajer jer....kan aku boring...hehehehe....time ni aku nak pergi UiTM Kota Samarahan nak register master yang aku apply but unfortunately, early this year, I have to cancel my application due to masalah yang tidak dapat aku elakkan. 

Dah lah. Aku pun dah tak da idea nak menulis lagi. Aku nie bukan seorang penulis. Aku hanya penjaja jalanan yang kesepian. Aiseh. Gurau jer. Ok, see you guys next time. Hope you enjoy reading my entry yang entah hapa2 nie yer....Assalamualaikum :)


No comments:

Post a Comment